Warunki zwrotów i reklamacji
Procedura reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacyjny
-
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
-
Imię i nazwisko,
-
Adres e-mail lub adres do korespondencji,
-
Numer telefonu,
-
Wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji,
-
Datę zakupu oraz wystąpienia wady.
- Można wykorzystać wzór formularza odstąpienia od umowy pod linkiem: Formularz Odstąpienia
-
-
Podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest nagranie wideo z otwarcia paczki, pokazujące:
-
Całość zamkniętego fabrycznie pudełka transportowego,
-
Nieuszkodzoną etykietę nadawczą,
-
Stan paczki,
-
Proces otwarcia przesyłki.
-
-
W przypadku uszkodzeń paczki, informację o uszkodzeniach należy zgłosić bezpośrednio do firmy kurierskiej w celu rozpatrzenia reklamacji i wypłaty ubezpieczenia.
-
Dla przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji zaleca się dołączenie nagrania wideo z otwarcia paczki, pokazującego stan przesyłki. Brak nagrania nie wyklucza prawa do reklamacji.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Adrian Zarzecki LETSGOTRY
Pejzażowa 2, 02-703 Warszawa
Paczkomat WAW437M
E-mail: sklep@letsgotry.pl (mailto:sklep@letsgotry.pl)
Telefon: +48 535 528 028 (tel:+48535528028)
Pejzażowa 2, 02-703 Warszawa
Paczkomat WAW437M
E-mail: sklep@letsgotry.pl (mailto:sklep@letsgotry.pl)
Telefon: +48 535 528 028 (tel:+48535528028)
Produkt zostanie wstępnie sprawdzony i przetransportowany do procesu reklamacji na adres siedziby firmy:
Adrian Zarzecki LETSGOTRY
ul. Jarosławska 10, 37-522 Wiązownica
ul. Jarosławska 10, 37-522 Wiązownica
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt:
-
Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wyślij je na adres:
-
Pocztą: Adrian Zarzecki LETSGOTRYPejzażowa 2, 02-703 Warszawa
Paczkomat WAW437M -
E-mailem: sklep@letsgotry.pl (mailto:sklep@letsgotry.pl)
-
-
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz wszystkie otrzymane akcesoria.
Wypis z regulaminu: Prawo odstąpienia od umowy
-
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
-
Bieg terminu rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
-
W przypadku Umowy obejmującej wiele Produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach, termin biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
-
W przypadku Umowy polegającej na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy.
-
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu.
-
Oświadczenie może być wysłane:
-
Pocztą na adres Sprzedawcy,
-
E-mailem na adres: sklep@letsgotry.pl (mailto:sklep@letsgotry.pl).
-
-
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
-
W przypadku przesłania oświadczenia drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie na podany adres e-mail Konsumenta.
Skutki odstąpienia od Umowy
-
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą.
-
Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, dokonane przez niego płatności za zamówione produkty, pomniejszone o 2% od kwoty zamówienia + 1,50 zł ze względu na poniesione przez Sprzedawcę koszty transakcyjne, bez dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę.
-
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu tej samej metody płatności, jakiej użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie, które nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
-
Sprzedawca może wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania Produktu lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
-
Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeśli Produkt zostanie odesłany przed upływem 14 dni.
-
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, w tym koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na jego charakter nie można go odesłać pocztą w zwykłym trybie.
-
Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
-
Jeśli ze względu na charakter Produktu nie można go odesłać pocztą w zwykłym trybie, informacja o tym oraz o kosztach zwrotu znajduje się w opisie Produktu w Sklepie.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest:
-
Rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
Rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeśli opakowanie zostało otwarte,
-
Rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności,
-
Usługa wykonana w pełni za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że traci prawo odstąpienia po wykonaniu usługi,
-
Rzecz, której cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
-
Rzeczy, które po dostarczeniu zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
-
Napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy, a dostarczenie następuje po 30 dniach i ich wartość zależy od wahań rynkowych,
-
Nagrania dźwiękowe, wizualne lub programy komputerowe w zapieczętowanym opakowaniu, otwarte po dostarczeniu,
-
Dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem prenumeraty,
-
Produkty sprowadzane na bezpośrednie zamówienie Konsumenta, w szczególności z Japonii,
-
Treści cyfrowe niezapisane na nośniku materialnym, jeśli świadczenie rozpoczęło się za zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia.
-
Dodatkowe opłaty
Brak odbioru paczki z paczkomatu/paczko-punktu
Jeśli Klient nie odbierze zamówienia w wyznaczonym terminie i zażąda anulowania zamówienia:
-
Zostanie obciążony opłatą za usługę ZDN (zwrot do nadawcy) zgodnie z cennikiem przewoźnika, równą kwocie wysyłki zamówienia do Klienta.
Zerwanie plomby, folii lub taśmy
W przypadku zerwania folii, plomby lub taśmy:
-
Zwrot może zostać pomniejszony o kwotę odpowiadającą rzeczywistemu zmniejszeniu wartości produktu, wynikającemu z jego kolekcjonerskiego charakteru.
Preordery
Dotyczy wszystkich ofert oznaczonych tagiem [PREORDER]:
-
Zamówienia pre-orderowe są deklaracją Klienta chęci zakupu produktu nieposiadanego przez Sprzedawcę, zamawianego na żądanie Klienta.
-
Po upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, anulowanie preorderu może wiązać się z potrąceniem 5% kwoty zamówienia tytułem odstępnego.
Reklamacja i gwarancja
-
Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
-
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
-
W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru, Klient ma prawo do reklamacji na podstawie przepisów dotyczących rękojmi w Kodeksie cywilnym.
-
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
-
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć:
-
Zwięzły opis wady,
-
Okoliczności i datę jej wystąpienia,
-
Dane Klienta składającego reklamację,
-
Żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
-
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie żądania za uzasadnione.
-
Wyjątkowo pomocne do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest nagranie wideo z otwarcia paczki, pokazujące całość zamkniętego fabrycznie pudełka transportowego, nieuszkodzoną etykietę nadawczą, stan paczki oraz proces otwarcia przesyłki. W przypadku uszkodzeń paczki, informację o uszkodzeniach należy zgłosić bezpośrednio do firmy kurierskiej.
Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów
Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym:
-
Za pośrednictwem platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
Szczegółowe informacje dostępne są:
-
U powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
-
Ochrona danych osobowych (RODO)
Dane osobowe podane w formularzu zwrotu lub reklamacji są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności dostępną pod adresem: Polityka Prywatności