Alt OFERTA ROKU 2024 WSZYSTKIE BOOSTER
DODATKÓW SCARLET & VIOLET
ZAMÓW TERAZ! JUŻ DOSTĘPNE!
Alt OFERTA ROKU 2024 PRE-ORDER NOWY DODATEK!
INFERNO X
I PHANTASMAL FLAMES
JUŻ DOSTĘPNE!
349 PLN 519 PLN
Alt KUP TERAZ PREMIERA NOWEGO DODATKU!
PONAD 3000 KART DOSTEPNE!
Karty w stanie Near Mint i Mint w super promocji!
Złoż zamówienie na min. 199 PLN
i wykorzystaj kod " SOLO"
Ciesz się super kartami!
KARTY POKEMON
Alt NOWA OFERTA! By święta były dla Was przygodą pełną skarbów jak z Grand Line.
Wasza determinacja do zbierania rzadkich kart nie ustępowała!
Dziękuję Wam za kolejny wspaniały rok i życzę Wam
Wesołych Świąt i udanego Nowego Roku!

Zamówienia zrealizowane po 20.12.2024
będą realizowane od 07.01.2025
Warunki zwrotów i reklamacji
Procedura reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacyjny
  1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
    • Imię i nazwisko,
    • Adres e-mail lub adres do korespondencji,
    • Numer telefonu,
    • Wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji,
    • Datę zakupu oraz wystąpienia wady.
    • Można wykorzystać wzór formularza odstąpienia od umowy pod linkiem: Formularz Odstąpienia
  2. Podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest nagranie wideo z otwarcia paczki, pokazujące:
    • Całość zamkniętego fabrycznie pudełka transportowego,
    • Nieuszkodzoną etykietę nadawczą,
    • Stan paczki,
    • Proces otwarcia przesyłki.
  3. W przypadku uszkodzeń paczki, informację o uszkodzeniach należy zgłosić bezpośrednio do firmy kurierskiej w celu rozpatrzenia reklamacji i wypłaty ubezpieczenia.
  4. Dla przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji zaleca się dołączenie nagrania wideo z otwarcia paczki, pokazującego stan przesyłki. Brak nagrania nie wyklucza prawa do reklamacji.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Adrian Zarzecki LETSGOTRY
Pejzażowa 2, 02-703 Warszawa
Paczkomat WAW437M
E-mail: sklep@letsgotry.pl (mailto:sklep@letsgotry.pl)
Telefon: +48 535 528 028 (tel:+48535528028)

Produkt zostanie wstępnie sprawdzony i przetransportowany do procesu reklamacji na adres siedziby firmy:
Adrian Zarzecki LETSGOTRY
ul. Jarosławska 10, 37-522 Wiązownica
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt:
  1. Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wyślij je na adres:
    • PocztąAdrian Zarzecki LETSGOTRY
      Pejzażowa 2, 02-703 Warszawa
      Paczkomat WAW437M
    • E-mailem: sklep@letsgotry.pl (mailto:sklep@letsgotry.pl)
  2. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz wszystkie otrzymane akcesoria.
Wypis z regulaminu: Prawo odstąpienia od umowy
  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy obejmującej wiele Produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach, termin biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy polegającej na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu.
  6. Oświadczenie może być wysłane:
    • Pocztą na adres Sprzedawcy,
    • E-mailem na adres: sklep@letsgotry.pl (mailto:sklep@letsgotry.pl).
  7. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  8. W przypadku przesłania oświadczenia drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie na podany adres e-mail Konsumenta.
Skutki odstąpienia od Umowy
  1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą.
  2. Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, dokonane przez niego płatności za zamówione produkty, pomniejszone o 2% od kwoty zamówienia + 1,50 zł ze względu na poniesione przez Sprzedawcę koszty transakcyjne, bez dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę.
  3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu tej samej metody płatności, jakiej użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie, które nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
  4. Sprzedawca może wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania Produktu lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
  5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeśli Produkt zostanie odesłany przed upływem 14 dni.
  6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, w tym koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na jego charakter nie można go odesłać pocztą w zwykłym trybie.
  7. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
  8. Jeśli ze względu na charakter Produktu nie można go odesłać pocztą w zwykłym trybie, informacja o tym oraz o kosztach zwrotu znajduje się w opisie Produktu w Sklepie.
  9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest:
    • Rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    • Rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeśli opakowanie zostało otwarte,
    • Rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności,
    • Usługa wykonana w pełni za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że traci prawo odstąpienia po wykonaniu usługi,
    • Rzecz, której cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
    • Rzeczy, które po dostarczeniu zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    • Napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy, a dostarczenie następuje po 30 dniach i ich wartość zależy od wahań rynkowych,
    • Nagrania dźwiękowe, wizualne lub programy komputerowe w zapieczętowanym opakowaniu, otwarte po dostarczeniu,
    • Dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem prenumeraty,
    • Produkty sprowadzane na bezpośrednie zamówienie Konsumenta, w szczególności z Japonii,
    • Treści cyfrowe niezapisane na nośniku materialnym, jeśli świadczenie rozpoczęło się za zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia.

Dodatkowe opłaty

Brak odbioru paczki z paczkomatu/paczko-punktu
Jeśli Klient nie odbierze zamówienia w wyznaczonym terminie i zażąda anulowania zamówienia:
  • Zostanie obciążony opłatą za usługę ZDN (zwrot do nadawcy) zgodnie z cennikiem przewoźnika, równą kwocie wysyłki zamówienia do Klienta.
Zerwanie plomby, folii lub taśmy
W przypadku zerwania folii, plomby lub taśmy:
  • Zwrot może zostać pomniejszony o kwotę odpowiadającą rzeczywistemu zmniejszeniu wartości produktu, wynikającemu z jego kolekcjonerskiego charakteru.
Preordery
Dotyczy wszystkich ofert oznaczonych tagiem [PREORDER]:
  1. Zamówienia pre-orderowe deklaracją Klienta chęci zakupu produktu nieposiadanego przez Sprzedawcę, zamawianego na żądanie Klienta.
  2. Po upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, anulowanie preorderu może wiązać się z potrąceniem 5% kwoty zamówienia tytułem odstępnego.
Reklamacja i gwarancja
  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru, Klient ma prawo do reklamacji na podstawie przepisów dotyczących rękojmi w Kodeksie cywilnym.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć:
    • Zwięzły opis wady,
    • Okoliczności i datę jej wystąpienia,
    • Dane Klienta składającego reklamację,
    • Żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie żądania za uzasadnione.
  7. Wyjątkowo pomocne do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest nagranie wideo z otwarcia paczki, pokazujące całość zamkniętego fabrycznie pudełka transportowego, nieuszkodzoną etykietę nadawczą, stan paczki oraz proces otwarcia przesyłki. W przypadku uszkodzeń paczki, informację o uszkodzeniach należy zgłosić bezpośrednio do firmy kurierskiej.
Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów
Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym:
  • Za pośrednictwem platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Szczegółowe informacje dostępne są:
    • U powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
    • Na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK): www.uokik.gov.pl.
Ochrona danych osobowych (RODO)
Dane osobowe podane w formularzu zwrotu lub reklamacji przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności dostępną pod adresem: Polityka Prywatności

Koszyk

Koszyk jest pusty.

 

You can try some popular tags here:

Konto

Konto

Nie masz konta?
Załóż Konto